Oğlum gazlı bir bebekti. Biogaia kullandım doğumdan sonra. Şuan 5. Ayını doldurmak üzere. Hareketlendi ve artık gazını çok rahat yapıyor. Her biogaia damlayı alisimda bu son diyorum ama vicdan yapıyorum almaya devam ediyorum. Fakat artık damlaya ihtiyacı kalmadı gibi. Şuan ufak ufak yoğurt başladım, az miktarda formül mama içiyor, anne sütü ile besleniyor. Demir damlasına başlayacağım. E onu da devletin karşıladığını almayacağım. Nutrijen Ferromixin almayı düşünüyorum. Biraz bütçeyi kasıyor açıkçası. Yani gerekiyorsa devam ederim tabi ama. Siz gaz damlalarını ne zaman kestiniz