12 aylık bebeğime Sidefer kabız yapıyor 4-5 bazen 6 gün kakasını yapamıyor buna alışmıştık bir de üç gündür ağız çevresinde kızarıklık - egzamamsı kuruluk oluştu farklı biraey yedirdiğini sanmıyorum bu da Sidefer den kaynaklanıyor olabilir mi siz yaşadınız mı böyle birsey ? Zaten alerjik bünyeli bir çocuk ama daha önce kabızlık dışında problem yaratmamıştı 😏