8 aylık bir kızım var tam bir tembel 😂 zaten 40+1 de zorla sezaryenle çıkardık yerinden 😊
dönmeyi çok erken keşfetti 3 aylık bile yoktu fakat kendi gövdesini hala kaldıramıyor yüz üstü durunca teşvik etmeye çalışıyorum önüne ilgisini çekecek şeyler koyuyorum 5 aylıkken sürünerek onları alıyordu 8 aylık olduk vazgeçti hepsinden. Dönerek bir şekilde gideceği yere gidiyor. Bizim gibi emeklemeyen tembel kuzular var Mı acaba 🤷♀️