Li-La Bende 15 gün sonra ise basliyorum,sırf bu yüzden kendim ilgilenmek istedim bu süre zarfinda ,tabii yardım edecek birisi varsa yardim alınsın ama ikiz bebek büyütmek gerçekten mesekatli ve emin olun ki yardıma gelen kişiyi bile bir süre sonra biktirabiliyor ama uzun süre kendisi bakavaksa kişinin , bu sürece alışması lazım bakıcı dışında aileden birinin sürekli kendi düzenini bırakıp yardıma gelmesi bence zor