Merhabaa eğer anne sütü alıyorsa normal anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapamamaya normal diyorlar benim kızımda 1.ayından sonra kakası azalmıştı 3 günde 1 kere, 4 günde 1 kere yapmaya başlamıştı ama yinede doktorunuza sorun kabızlık testi yapıyorlar popoda çatlak falan var mı diye bakıyorlar eğer ikisinide yoksa gayet normal. Zaten cocuklar ne yiyor ki ne cıkarsın öyle değil mi? Huzursuzluk yapabilir takip edin ıkınıyorsa yada çok huysuzsa poposunu zeytinyağına bandırılmış ateş ölçerle yapasaya
Kadar uyarın ki bağırsakları tembelliğe alışmasın bazıları uyarmayın bu sefer tembelleşir kendi yapmaz diyor öyle güzel yapıyorlar ki şüpheniz olmasın uyarmazsanız daha çok tembelliğe alışırlar. Endişelenmeyin 🙏🏻🌸