Yaraliceylan 4 ay 3 günlük , 7 kg , 64 cm tatlım , uyku problemimiz var .Kesintisiz 2 saat zor uyuyor ,onda da arada kalkıp emip öyle devam ediyor , yoksa uyku yarım saat falan , emzik kullansa rahat edeceğim ama maalesef fırlatıyor emziği .🤦🏼♀️ Çok huysuz iki haftadır , atak haftasıdır diye bekliyoruz düzelmesini bir umutla .😜