Arkadaşlar 2015 ten bu yana hain terör örgütü pkk tarafından kaçırılmış olan askerlerimiz polislerimiz ve sivil vatandaşlarımızın şehit edildiğini öğrendik bugün. Çok çok acı bir gün videoları geliyordu iyiyiz diyorlardı ne kadar iyi olunabilirse.. Çok acı içlerinden bir askerimiz eşimin devresi. Allah tan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun birer fatiha okuyabilir miyiz 13 şehidimiz için 🇹🇷 kelimeler kifayetsiz arkadaşlar büyük bir acı var yanlış bir cümlem varsa affola