dehsetulvahset Cok endiseliyim kizlar ya cani yanacak.mi nasil duracak cok aglayacak mi.. kucagimda kipir kipir yarin.nasil olacak ayaklarim zor gidecek.hastaneye sirf erken olsun.iyi dediler die yaptiriyorm ama icim hic rahat.degl
Asli06 dehsetulvahset canım bizde perşembe günü olduk sünnet şuan alet takılı yarın çıkıcak bende 2 gün uyuyamadım agladım durdum korkma ama hiç korktuğun gibi olmuyo uyuştururken aglıyo biraz başka yok
Mcan dehsetulvahset bemim oğlum da 20 gün önce oldu 4 aylıktı bendr çok korktım ama biz evde yaptırdık iğne vurulurken kısa süre ağladı sona doğru da yerden kalkmak için sıkıldığı için çok ağladı okadar ilk 3 gün biraz zor geçiyor ilk gün uyuşukluk geçtikten sonra her çiş yaptığında okadar ağlıyor ki anlıyorsunuz çiş yaptığını canı yanıyor ama çabuk geçti korkuldğı gibi olmuyor. Bakımına dikkat etmek lazım
1prensAnnesii dehsetulvahset ayy hayırlı olsun canım hiç endişen olmasın bende senin gibiydim ayaklarım geri geri gidiyordu 😁😁 oğlum 3 aylıktı ama çok rahat oldu öyle sandığın gibi olmuyor daha sonra iyiki yaptırıp kurtulmuşuz diyorsun geçmiş olsun şimdiden 😊
dehsetulvahset Asli06 benimkine gaz gibi birsey kokalatacaklarmis uykuya gecirip igneyi oyle yapacaklarmis lokal olacak doktor oyle anlatti ama sonrasinda ne.olacak.o gun cok aglar mi ignenin etkisi gecince çok tedirginim
dehsetulvahset Asli06 bi de.bizimki aletli degil oglumun pipisinde yapisiklik var onun icinde kesilecek bi de.pipi deligi asagidaymis oraya da mudehale edilecek canim cok skkn canm yaa doktor kolay bi operasyon ,20 dalika surer diyo.ama
ftsdmrhn Benimki 4 gin once oldu. 2 ay 25 günlük. Bende sizin gibi endiseliydim ama inanılmaz kolay geçti. Sadece lokal anestezi iğnesi yapılırken ağladı ama oda kısa. Sonrasında ne ağrı ne sizi ne de huzursuzluk hiç bişey olmadı. Gecmos olsun şimdiden.
dehsetulvahset ftsdmrhn keske bende senin.gibiyken.yaptirsaydim.canm.simdi daha hareketli bu de dinmek istiyo surekli ayaklarini cirpip duruyo insallah cabuk atlatiriz
dehsetulvahset ftsdmrhn bi de iceri sizi aldilar mi igne yapilirken.agladi demissin ya acaba yaninda olabilecek.miyiz ozel hastanede olacak
ftsdmrhn dehsetulvahset ya lokal anesteziyi hastane odasında vurdular ama sünnet olurken ameliyathaneye almaadolar coviden dolayı. Doğumda da kimseyi almamislardi yine covidden dolayi
dehsetulvahset 1prensAnnesii seninki tam.iyiymis ya benim.ki hareketlendi simdi donuyo hic yatmak istemiyo surekli oturtun gezdirin.beni diyo insallah kolay olur agrisi kac gun surdu pwki senin.iki uc gun surer mi
Mcan dehsetulvahset yo yo yanlış anlattım sanırım kusura bakmayın ilk gün çok ağlıyor ama 3 gün mızmızlığı sürüyor.
1prensAnnesii dehsetulvahset sadece ilk gün ağrısı oluyor ondan sonra hiç anlamıyor benim bebegim 2inci gün yüz üstü yatıyordu doktoru bırak nasıl istiyorsa öyle yatsın dedi ama sünnet sonrası 1 hafta karton bardak kullanmanı tavsiye ederim
dehsetulvahset Mcan bende yanlis anlamis olabilirim hassasim ya suan insallah iyi atlatir cekeriz mizmizliginida cani cok yanmasin
Mcan dehsetulvahset yaa anlıyorum sizi oğlum sünnet oldu uyudu uyandı omdan sonra ağlamaya başladı her çiş yaptığında dudak büküp iç çeke çeke ağladı ama bol bol öpün kucağınızda gezdirin ağlamasına fırsat vermeyin 🥺🥺
Mcan 1prensAnnesii tercih sizin tabi ama zaten bezli o yüzden bişey kullanmaya gerek yok zaten ilk gün sünnet oldu doktor dedi ömceden nasıl tıtup kuvapına alıyorsan aynen devam ertesi gün bol giydirdi biraz dikkat edin sadece dedi snra zatsn25. Günde herşey serbeat eğer sürünüyorsa bırak annesi yere merak etme dedi yani bebek olması aslında daha iyi bi nevi
Alenin_Annesi dehsetulvahset oğluşum 15 günlüktü sünnet ettirdiğimizde çok şükür 1 hafta içinde iyileşti şuan 3 aylık hiçbir soeun yaşamadık. Kendimde sağlıkçıyım İlk uyuştururken acıyor somrada sadece bacakları flan tutulduğu için huysuzlanıyor ağlıyor o yüzden endişe etmeyin