Mommyishome Emziriyorum bebeğim 6.5 aylık. Hamileliğimden beri hiç alkol almadım. Eşim bu gece iç bir kadeh diyor. Çok kararsızım. Bilimsel olarak da bilgim yok. Bebeğime zararı olur mu? Sütümden geçer mi? Bilgisi olan arkadaşlardan bu konuda yorum bekliyorum 💕
Anne80 Mommyishome netten okumustm emzirip 1 kadeh içme hakkımız varmıs🙈 ama net bi bilgim yok bende içemedim o yüzden
Deletedmom62626 Mommyishome çok içme canım biraz emzirmeyi geciktir yeter ah eşimde yanımda olsaydı bizde çocukları uyutup balkonda oturup içerdik ah ah ah ah ah güzel keyifli akşamlar sizlere 🌺
MiniKaya Mommyishome ek gıdaya geçmişsindir zaten canm içmeden emzir 3 saat içinde acıkırsa ek gıda verirsin
Sevvaldal Mommyishome olmaz ben 2. Ayında doktoruna sorup 1 kadeh içmiştim. 17.5 aylık halen de ara ara içiyorum 1 kadeh
Kuubra Minikmoom 1 kadehe 3 saat ise, 3 kadehe nasıl 3 saat oluyor 9 saat olmalı. Kafamda deli sorular 🙄🙄🙄😂