Ceylanaydemir aslında bebekler anne karnında güvendeler ve doğduklarında da yardıma muhtaç, ne yapacaklarını bilmeyen bir durumdalar bu yüzden en güvenli hissettikleri yer anne kucağı. Çünkü amme karnındaki gibi kalp atışlarını da duyup sakinlesiyolar. Bol bol kucağa almanız güven duygusu açısından ıyi bile olabilir. Normal birşey yani bu durum korkmayın.