Aezgi bence 2 aaatte bi uyandırın 55 günlük 2 aylık bile degil tekrardan sarılığı olmasın nolur nolmaz kendimi düşünüyorum aç kalamam o saate kadar diin ki kucucuk bebek aç olsa kalkardı diceksiniz ama 4 aylık kızım bıraksam geceleri 3 4 saat uyur ama vicdanım el vermiyor 2 saatte bi emziriyorum cunku her vermem de emiyor