Rmlv7 Öncelikle geçmiş olsun. Bizimde sınırda çıkmıştı 14 ama tedavi görmedik size neden hemen terapi vermişler anlamadım. 14 idi sürekli emzirdim, geceleri en az 2 saatte bir uyandırırdım çok şükür 5 gün sonra gittiğimizde 5 düşmüştü 3 sonra iyice bitti. Sizde bir şekilde uyandırmalısınız, sarılıktan dolayı uyanmıyor zaten
Rabbim sizlere şifa versin inşallah, gecer sıkıntı yapmayın siz🌸