bynkutan civcivoz bizimde ilk aşı oldugunda bişey yoktu dortuncu ayın sonuna doğru kızardı şimdide sivilce gibi hafif şişlik var
melis_duru civcivoz rica ederim, sanmıyorum sizin bebeğiniz için gerek olacağını, küçük de olsa iz varmış çünkü, tabi yine de sorun
Nazlidk civcivoz valla ben tutmasi lazim diye biliyorum. Bizimde oyleydi 4 ay 10 gunluguz daha yrni kabuk yapti ve kabuk dustu. Kabarcik seklinde duruyor suanda.
Minnaktosbik civcivoz Tutup tutmadığını bilmem ama kızım altı aylık dediğiniz şeyler bir aydır var öncesinde yoktu
ugur25bocegi civcivoz canım bizim baya geç kabarmıştı ilk kırmızı noktaydi baya öyle kaldi 5 6 aylikken falansonra 6 ayliktan sonra birden yara oldu iltihap akti falan şimdi iyileşmeye başladı 8 bucuk aylik
civcivoz duru2603 olabiliyor hanımefendi yukarda bebeginin asısının tutmadıgı biri de var okursanız görürsünüz