Nnerimann aynenn 60 ya da 90 cc yapıyorum. Memeyi her mamadan önce veriyorum. Ama var ya memeyi icirene kadar o kadar yoruluyorum ki. Üzerinde emziriyorum. Kucakta istemiyor. Illa uzanacak kendi ben ustunde olacagim. Mamayi fa biberonla icmiyor. Siringa ile icirmeye basladim. Su hastaligi gecsin vermeyecegim mama artik. Dinlenemiyorum o hastayken. Meme vermekte zorlaniyorum. Ya mamaların içinde saçma sapan yağlar var. Palm yagi vs. O canımı sıkıyor.
Aslında buzlukta sütlerim var. Ama onların tadı biraz farklı. Yavru almamıştı verdiğim zaman. Buzluk süresi ne kadar. Bir daha zorlayabilirim alışması için. Ya da ek gıdalarına koyarım.