Merhaba arkadaşlar bebeğim 5.5 aylık ek gıdaya geçmiştik 1 hafta oldu kaka yapamıyo çok rahatsız şiş karnı da zeytinyağı verdim poposunu uyardım yok yapamıyo fikriniz var mı acaba ek gidaya geçmeden önce de yapmıyordu uzun süre ama böyle rahatsız da olmuyordu iki gündür çok rahatsız 😔😔