nedime-anne Merhaba an işler, benim kızım 13 kasım 2020 dogumlu dün 3. Ayımıza girdik. Sizinkiler nasıl? Mama veren varsa kaç cc veriyor? Boyu kilosu nedir? Uyku eğitimine başladınız mı? Gelin dertleşelim ♥️
Tuagc nedime-anne 10.11.2020 dogumlu oğlum Sütüm az 90 cc içiyoruz. 6.550 gr kilo 62 cm boyumuz var. Uykumuz fena değil.
MiniKaya nedime-anne 26 kasım 🥰 61 cm 5700 dü kilosuda en son uyku fena değil tam kendi kendine uyumaya alıştırmıştm bu ara huysuzluğu var tekrar başa döndük 🤦🏻♀️
ayseadem nedime-anne Kasım 2019 olur mu 🤪😄 Benim kızım da 12 Kasım 2019 benim ki dana oldu artık 15 aylık 😄😄
nedime-anne Tuagc maşallah yavruya🥰 90 bende veriyorum ama acaba cok mu gelir diye endişeleniyorum da
InciLiya12 Tuagc suan okuyunca ben bebegime fazlami yükleniyorum dedim. Oglum 36 haftalik dogdu suan 6 haftalik 90-120ml iciyor cokmu?2480 gr dogdu suan 6 haftalik 4400 g
Actombo 8 Kasım bugün 98 günlük olduk. Boyu 65,5 cm kilosu 7100 kg. Sadece anne sütü mamaya gerek kalmadı çok şükür 🙏
nedime-anne Actombo ya ne güzel ben mama veriyorum ama artık üzülmüyorum. Merhaba sizinki uzun maşallah kuzu
Annesibel nazatamina aynen benim kızımda çok huysuz bizde 9 Kasım doğumluyuz. Bu ara sinir krizi şeklinde ağlama çoğaldı, uykudan ağlayarak kalkma falan bende anlamadım daha atak dönemine var ama normalde 😅
Actombo nedime-anne üzülmeyin canım doysunda önemli değil. Bende doğumdan hemen sonra doğru düzgün besleyemedim mama da almamıştım çocuğum sarılık oldu bir gece hastanede yattı. O yüzden hiç önemli değil. İyi olsunlar yeter 🙏🙏benimki 53 cm 3930 kg doğdu.o yüzden önden gidiyor biraz
nazatamina nedime-anne hic sorma tam diuorum oh rahatladik benim kizim melek sonra bi cadi cikiyor icinden ah ah😥
Tuagc nedime-anne doyduğunl zaman ya geri tükürür gibi cikartiyor ya da agzini kilitliyor bence normal :)
nedime-anne nazatamina kücük canavarım diyorum artık ona atak filan derken uyku eğitimi de yalan oldu 😅
nazatamina Actomboya sormustum erkek persantiki farkli oluyor diye ama iyi oldu sizinkini de ogrendim mina benim cadimin adi sizin ki ne
nedime-anne nazatamina ay kusura bakma canım hemen atlamışım 😅 umarım bunu da bana soruyorsun ur benim kızımın adı Işık 🥰
nedime-anne Actombo evet artık Bi sekilde büyücek nasılsa diyorum ilk baslarda hep anneliğimi sorguladım bu mama meselesi yüzünden
Actombo nedime-anne bende hastanede yatarken çok üzülmüştüm. Sonra aldım bir kutu mama, meme-mama devam ettik. Ondan sonra sütüm çoğalınca ihtiyaç kalmadı mamaya. Sütler-mamalar feda olsun çocuklarımıza 😇
nedime-anne Actombo aynen oyle Bi de benim kızım alerjik özel mama yiyor saglık versin önce her birine