Arinim72 Merhaba sevgili anneler. Bebeğim iki aylık ilk ay göğüslerim çok sert ve şişkinlerdi.. şimdi küçülme ve yumuşama var bebeğim emiyor ama bazen sütüm azalmış gibime geliyor. Sütünüz nasıl artıyor acaba yardımcı olur musunuz ?😔😔
Mom070 Arinim72 Terbiye olmuştur yani ihtiyaç kadar üretiyordur. Yumuşasa bile yetecek kadar sütünüz vardır. Sağım yapıyor musunuz?
Arinim72 Mom070 hayır yapmıyorum sadece memede veriyorum bebeğime. Yapmam gerekiyor mu peki. İlk çocuğum olduğu için pek bilgim yok 😔
Mom070 Arinim72 Hayır gerekmiyor. Emmeden sonra hali keyfi iyiyse çişini de güzel yapıyorsa göğüslerin yumuşamış olması önemli değil sütünüz vardır.
nazatamina Azalmiyir gogusler alisiyor uzulmr stres yapma eger daha da artsin diyorsun mayali gidalar yani boza tarhana corbasi yogurt yesillik tahin incir vb tuket sabah ac karnina sit ve yulaf ta arttiriyor bol bol sutun olsun insallah sifa olsun yavruna
Arinim72 nazatamina ayy çok teşekkür ederim . Peki sağdigim süte ne yapayım. Ben biberona alışsın istemiyorumm.
Tatliheyecan nazatamina sütüm çok gelince sağım yapıyorum ama saklamıyorum dolaba attıktan sonra biberonla verdiğimizde göğsü reddetme yaşar mıyım diye tereddüt ediyorum.
Fatosemir Arinim72 kaşıkla verin :) ya da kaşık biberon var onu kullanın. 🤗 ayrıca yumuşak göğüste daha çok süt olurmuş bunu bi emzirme danışmanı söyledi. İnstagramdan bakın isterseniz Dilruba demirezer ismi
nazatamina Arinim72 3 ay omru var arada mesela sen bi yere gittiginde bir iki kere verseler alismaz hem ek gidaya vasladigibda pureleri kivam aldirmak icinde kullanabilirsin
Tatliheyecan Arinim72 arttı diyemem zaten fazlaydı ama size galactagoyu kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim çok arttırıyor doktorum vermişti bende ilk günler olmaz diye içmiştim sırılsıklam oluyodu kıyafetlerim bıraktım kullanamadım ama kullandıktan sonra farkı göreceksiniz sizde mutlaka
Tatliheyecan Arinim72 ilaç değil bitkisel bi damla suya meyve suyuna süte 10-15 damla koyup içiyorsun internetten araştırdığımdada çok memnun olan öneren vardı gerçekten denildiği gibi işe yarıyor