Kızlar merhaba bebeğim 53 günlük 40ımız çıkmadan 4-5 gün önce kanamam kesilmişti. Dün yani 52. günümde hafif kanamam oldu sanırım regl oluyorum bugünde hafif hafif kanamam var. Sorum şu lohusalık bitiminde hemen adet görmek normal mi? Bide sütümde azalma olur mu? Genelde emzirmeyen anneler hemen adet görüyolarmış ben meme+mama şeklinde ilerliyorum. Şimdiden teşekkür ederim😌