Hanımlar Merhaba kızım 3 ay 15 günlük şimdiye kadar gece uykuları gayet güzeldi. Ama 3-4 gecedir ağlayarak uyanıyor sık sık uyanıyor acaba bu atak mı? Ataksa ne zaman biter gece düzeni bozulacak böyle kalacak diye korkuyorum. Bu durumu yaşayanlar var mı acaba