Iyi aksamlar kızlar bebeğim 3 aylk idar yolu enfeksiyonu vardı doktorumuz surup yazdı bi kaç gün kullanabildik çok rahatsız etti kızımı zaten işe de yaramdı hiç.bugun tekrar idrar kültürü vericez tabi verebilirsk bebeğim çok iştahsız zorla emziriyorum durmuyo uyumuyo kültürü bugün vericez 3 gün sonra sonuç cikicak bebeğim nasıl dayanicak çok huzursuz. Moralim çok bozuk içimden hiç bisey yapmak gelmiyo bana moral verin başınızdan geçtimi sizinde nasıl atlattınız nasıl iyileşti biraz uzun ve karışık oldu sanırım kusura bakmayın kafam üstümde değil.🥺🥺