Derensk Kizlar sezaryen sonrası.kalca ve bacakları agri yaşayan oldumu acaba 5. Gün önce sezaryen oldum ve agri gittikçe artıyor oturunca birsey yok ama üstüne baktıkça dayanilmiyacak bi agri olmaya basladi
Annekizz Derensk Benim omuzlarım ve sırtım ağrımıştı bol bol kahve içiyorum 12. Günüm ve hala hafif ağrılar var..
Bayezidin_annesi Derensk bende çok bel ağrısı var iğneyi yapamadı 3 4 kere batırdı ondan kaynaklı büyük ihtimal
Derensk Annekizz omzumda ilk 2 gün agri oldu bol bol.kahve içtim gecti ama bacak ve kalça ağrısı asla gecmio artio
Bayezidin_annesi Derensk benimde 2. Sezeryanim kendimi kasmamama rağmen kasiyosun dedi ilacı veremedi şuan çok ağrı ve zonklama var
Annekizz Derensk Kas gevşetici vurmuşlardı yanımda kalam kadın bacak ağrımdan yürüyemiyorum demişti acile gitsen vurmazlarmı acaba sana
Derensk Annekizz geçer diye bekledim ama gecmicek anlaşıldı bi şansımı denicem acilde insallah birsey yapabilirler çok saolun