Ooztrk LCW nin tulumları fiyatına göre baya iyi. Bende bi tane var mecbur sürekli yıkıyorum kumaşında hiç bozulma olmadı. Sıcaklık ölçmüyorum ama evin içi iyi soğuk olmuyor. E oğlum da cok sıcağı sevmiyor 1.7 olan tulumu kullanıyoruz içine sadece zıbın giydiriyorum kısa kollu. Banyodan sonra uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece. ama bizimki 17 aylık. Sizin bebekleriniz küçük, ayaklısı varsa onu öneririm cünkü ben corabın boğazını kesip corap giydiriyordum istemeye istemeye.