1milyonbaloncuk SertapHilal canım bende aldım geldi yıkadım ütüledim ama hala takamadık kullanamadık 1 ay oldu nerdeyse alalı
Mom079 SertapHilal ya ben bunun çizgilisini aldım. derin içi baya. bebeğim 10 aylık iri bi bebek olmasına rağmen kafasını vurdu kaç kere tahtasına. Pilastikler daha mı kullanışlı olur bilemedim
Rabia_deren SertapHilal bende aldım kızım severek kullanıyordu. Bu aralar pek binmiyor gerçi sıkıldı. 2 yaşına girecek kullanışlı alabilirsin bence
CekirdeksizLimon Bizde 8 aylığız 2 aya yakındır kullanıyoruz ☺️ Memnunum eğleniyo oyalanıyo bazen sallandıkça mayışıyo. Tavsiye ederim
GamzeNazli35 14 aylığız hala kullanıyoruz. Bence gayet kullanışlı. Ha bide trendyolda 33 liraya kadar indirme giriyor. 🤗
CekirdeksizLimon BeautifulMother1Mrb ☺️ Tavanı matkapla delip kanca taktık. Sanırım başka türlü takılamaz
Deletedmom62626 Rabia_deren tavana mi montelediniz eşimde bende almak istiyoruz çocuk odasına kiracı olduğumuz için biraz çekiniyoruz
Ceydakoruc SertapHilal aynısının kırmızı kremli modeli var bende kızım 13 aylık olucak 6.ayından beri kullanıyorum ve bayılıyor 🤩
Alpmerve SertapHilal svava salıncak büyük boy kullanıyorum bir yaz onunla uyudu 😄😄 balkonm çok büyük be cam balkon olduğu için bazen yine onunla uyutuyorum