Sezenaksukarademir Kızlar böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Benim vardı aşırı şiikinlik oluyor şimdi adetim yakın sol kasığımda batma bel ağrısı oldu. Bununla alakalı olabilir mi? Doktora gittim bu arada 😂
Zekimurendebizigorecekmi Sezenaksukarademir Arkadaşımın da kist patlamıştı ama onun sıvı birikimi çoktu ve aşırı kasık , sırt ve göğüs ağrısı çekiyordu . Sıvı zamanla vücut tarafından emildikçe ağrıda azalıyor .
Sezenaksukarademir Mom980 gittim tabii ki orada öğrendim zaten sıvı birikimini 😂 kist patlamış olabilir dediler ama bu denli ağrı olmasını beklemiyordum karnım şiştikçe şişte karnımın üzerine yatamaz oldum 😂
Zekimurendebizigorecekmi Sezenaksukarademir Yani emilene kadar sabretmeniz gerekiyor .. zor bir durum ama Dr lar da pek müdahale etmiyorlar o sıvı için 🤷🏼♀️