Sürekli uygulamadan çıkış yaptırılıyorum tekrar şifremle giriyorum neden oluyor
1Dost benimde uygulamada eror yazıyor hiç girilmiyor
1Dost düzelmiş şimdi baktım
1Dost giriş yapmadan önce "beni hatırla"ya tıklıyormusunuz?
Tuba hayır🤦🏼♀️
1Dost ona tıklamalısınız çıkış yapmamak için🙏🏼