Deryyy bebeğim doğumdan sonra odaya geldiğinde doktor kontrolünde anlaşıldı inlemeli nefes alıyordu enfeksiyon vardı, yoğun bakımda 10gün antibiyotik tedavisi gördü 11. gün çıktı çok şükür 🙏🏻 İnan yoğun bakımda olması onun için en doğru olanı toparlanıp çıkacak ordan ☺️