Bsralty Merhabalar, bebeğim 31 günlük ancak hala sarılığı bitmedi, doktorum en son anne sütü sarılgı olabilir diyor. Böyle bir durum yaşayan var mıdır? Nasıl bi yöntem uyguladınız?
Bademll_eda_ Bsralty evet bizde uzamış anne sütü sarılığı olmuşuz zamanla emerek geçecek yapacak bir şey yok kaka çiş ve banyo yaparak atarmış bebekler 52 günlük olduk hala geçmedi Umarım artık geçer gözlerinde bile var hala sarılık
melikeeomeer Bsralty tam 2 bucuk 3. Ayına yakın attı sarılıgını bize de anne sütü sarılıgı dendi ben mavi gece lambası aldım gözlerini kapatıp onun altına koydum ondanmıdır bilmem 1 hafta da attı
Begumbulutt Bsralty ben yaşadım canım merak etme , yine geçiren anne sütü dedi doktor korkma dedi bol bol emzirdim en son gözlerde kaldı o da zamanla geçer dedi, en son gözlerden gidermiş sarılık merak etmeyin yani diğer sarılık gibi değil
Ediseymenatay Bsralty sarılık gözlerden ayaklara kadar iner ayaklardan gözlere kadar çıkarak geçer. Bol bol emzirmek ilacı her yarım saatte bir saatte bir emzirdim. 2 ayda falan geçti.
Bsralty Bademll_eda_ biziiim de öyle gecmiyor bir türlü doktorum 10 gün daha bekleyelim anne sütünü kesmek istemiyorum diyor ama hala sapsarı
Bademll_eda_ Bsralty olmaz sakın kesme ben öyle Bi şeyi ilk defa duydum yeğenim de de oldu ama doktor kesinlikle böyle bişey demedi yani tabi yinede siz ve doktorunux bilir işinize karışmak gibi olmasın
Bsralty Peki doktorlarınız ne diyor bu konuda yani bebeklere bir zararı yoktur değil mi 9.9 du 15 sonra 9.8 e inmis büyük hayalkırıklıgı oldu, gelişimi de gayet normal ama sarılık bir türlü azalmıyor
Ayseksii Bsralty ay benim doktor tam bir deliydi doğum yapalı 5 gün olmuş çocukta az bi sarılık artışı vardı diye 2 gün anne sütünü kesti mama ver dedi. Onu dinlediğim için pişmanım