canzuu Kizlar bebegine vivo diye bi mayayla yogurtr mayalayan var mi? Bu ara yoğurt mayalama isi beni cok yoruyor da :D hiç bu markanin mayasini kullanan oldu mu nasil oldu tadi kivami vs?
AkileUgur canzuu bn vivo probiyotik yoğurt mayası ile mayaliyorum baştan beri çok güzel oluyorkızım 1.5 yaşında
AkileUgur canzuu hayır kırmızı olan bnm kullandığım kırmızı olan probiyotik mavi olan normal yoğurt Mayası
Eymenebrar canzuu ben normalde mayalarım güzel olur ama onunla vallahi çok beğenemedik bende tutturamamış olabilirim 😂😂
AkileUgur canzuu bişey olmaz normal yoğurt olur işte 😜 içinden 4 şişe çıkıyor bı tanesi 1 ila 5 kilo arasında yoğurt mayaliyor