Dün akşamdan beri şiddetli ağrı ve şişlik var tek memede sabah acile gittik antibiyotik ve parol verip yolladı ama ağrısına dayanamıyorum bebekte emmiyor o memeyi başına gelenler nasıl geçti sıcak duş ve elle kaç kere sağdım ama ordaki sertlik gitmiyo antibiyotik kullanımı süte geçiyormuş doktora söyledim emZir hamilelerede bunu veriyoruz dedi ama çok tedirginim