Betulmihra Meraklii hepsini kullandım (Prima, evy baby, sleepy, baby me) maalesef hepsi de lastik izi bırakıyor. Şuan evy baby kullanıyorum.
Rum Kelebek55 evet kip kırmızı olmuştu bacaklari birde pisinde gecmiyo du şimdi o kırmızılıklar geçti şükür
Narin9 Meraklii sleepy ve prima kullandık hep iz oldu e bebeğin kendi markası baby mee kullanıyorum iz yapmıyor