Isadasuk Merhaba güzel anneler oglum dünden beri öksürmeye ve hapşurmaya başladı corona burada çok fazla oldugu için hastahaneye götürmek istemiyorum acaba öksürügünün geçmesi için ne yapabilirim
Gamzeli2206 Isadasuk yani çok öksürüyorsa sağlık ocağına götürün birde kaç aylık soğan koklatın buhar yapın ciğerleri yumuşasın
Hld61 Isadasuk eczaneden prospan alıyorduk bitkisel ve öksürüğe iyi geliyor doktor söylemişti ve öksürüğü geçiriyor ama ücretli alınıyor
Isadasuk Hld61 ben ingilterede yaşıyorum işte bitkisel bişeyler deneyeyim diyorum ama nane kaynatsam bişey olur mu ki
Linamommg Isadasuk nane vermede ılık suya lımon az koysan bıse olurmu bılemedımkı asıt oda barı ne bıkım meyve cok ver cocuguna mandalına yogurta mandalına koy kefır ver
Gamzeli2206 Isadasuk 5 aylık daha küçük bolca buhar yap bebişe sen birde soğan koklat açılsın nefes borusu falan
Isadasuk Linamommg arada kaldım valla öksürdükçe içim gidiyor ek gıdaya başlamamıştım alerjik bi bebek çünkü aynı zamanda olmazsa meyveyle başlıyayım bari
Linamommg Isadasuk poetakal ver kefır ver eger vırus kapmıssa atlatır barı cıcuk ılık su ver sıcak tut gogsunu kalın gıydır sapka taksın
Ozgaytmr Isadasuk prospan kullaniyoruz biz. Hapsurdugunu hasta olcak gbi hissettgim anda da umca veriyorum