mirayybebek ay kızlar piskolojim sıfır acaip kötü durumda karnım spor yapacam ümidim yok düzeleceğinden sizlerden yapan düzelen varmı ?
BarlasMomm mirayybebek bende aynı durumdan muzdaribim. Psikolojim bozuluyor karnımı gördükçe çok çatlak buruşuk
Rmyskrts Aylilams Canım daha bir ay olmuş her şey için hele bunları kafaya takmak için çok erken bana doktorum bir ayda bu hale gelmedi ki bir ayda düzelsin demişti o yüzden lütfen zamana bırakın ve moralinizi yüksek tutun
mylife_efem Bhr12- krem kullandm çatlakları geçirdi çatlaklar gidince bitişik görüntüde kalmıyor zaten biraz şiş sadece