Taze_annee Kizpar oglumun 2 martta dogum gunu ve biz ne alacagimiza karar veremedik. Her sene hediyesiyle ftgraf çektirmek istyrz ama daha ilk seneden ne alacagimizi bulamadik bize fikir verirmsnz😉
Ceya Taze_annee 24 Mart da benim oğlumun doğum günü aynı post u bende açtım 🥰 ama hiç cvb alamamıştım , sonra aklıma gelen tek fikir her yaş günün de oğluma mektup yazmak oldu 😍