feamtrmea merhaba, bizde oğlum idrar enfeksiyonu olduğu için 3 aylıkken doktorumuzun onayıyla yaptırdık. Genel anestezi doktoru yapıyor. 15 dakika sürüyor. Sedasyon anestezi yapıldı. Uyanık çıktı. Çok ağlıyordu içim paramparça olmuştu. Çünkü ameliyata 3 saat öncesinden aç karnına olması gerekiyormuş ondan ötürü ağladı . 1 saatte ameliyat sonrası sıvı vb verilmiyor kontrol amaçlı tek o yanı sorun bence. Sonra hemen eve yolluyorlar. Krem ve antibiyotik şurup veriyor. Pansuman düşene kadar siz kendiniz evde yada en yakın sağlık kuruluşunda yapabilirsiniz. İlk gece pansumanı düştü acile gittik krem sürüp kapattılar. Siz evde yapın ama düşen pansumanı daha kapatmayın dediler. İdrar yaptığı için kapalı bezde olan bebek çabuk iyileşiyor ilk geceden sonra unuttu bile gayet güzel geçti dikişi 25 günde düştü ben düzenli kremini sürdüm. Karton bardak alın beze değmemesi için sürtünme vb olmasın diye. Şimdi iyi ki yaptırdım diyoruz.