SevgiliOglum kizim 2.5 yaşındaydı oglum doğduğunda ikinci sezeryanim.. ilkinde heyecan ve korku vardı.. ama ikincisinde basima neler gelecegini bildiğim için daha rahat oldu benim için ameliyat sureci.. fakat ilkinde daha kolay yürüdüm sanki ve daha erken iyileştim gibi.. ikincisindede masallahim vardı fakat ince ameliyat sızısı sürdü biraz iki çocuk oluncada baya zorladı özellikle bebeği emzirmek için ikide bir yatakta dogrulmak zorunda kaldigimda.. onu dışında çok büyük bi sıkıntı yaşamadım herkes aynı olacak diye bisey yok zaten hayırlısı olsun sizin için ins 🙏🏻🌸😊