Herkese merhaba; 4ay 20günlük oldu kızım. 3.ayın başında 6010gr iken 4.ayın başında 6340 gr olmuş. 4.aya yurt dışında girdik küçük bir şehirdeyiz çok ilgili bir doktor bulamadık. Türkiyedeki kendi doktorumuza mesaj atıyorum pek hızlı iletişim sağlayamıyoruz sinir oluyorum. az kilo almış diyor ne yapacağım diyorum, su içiyor musun gece emiyor mu diyor evet diyorum cevaplıyorum ama ondan cevap yok. bu konuşmalar da bir hafta içerisinde anca oluyor. kime danışacağım ben. telefonla da ulaşamıyorum sadece whatsapp ve internet kullanabiliyorum. Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey ne yapmam lazım. sütüm var kontrol ediyorum hep. bebeğim sık emen bir bebek memeyi de seviyor. doğduğundan beri 1kg alan bebek neden şimdi 300gr civarı alır ki😔 aç mı kalıyor ne oluyor ne hissediyor acaba😔