benimde 19 aylık bu salı günü yaptırdım .6.gün olmasına rağmen her çişini yaptığında çığlık atarak ağlıyo.evet zor ama buna kendini hazırla motivasyonunu yüksek tutki bebek az etkilensin.bizim pskolojimizde etkiliyor onları .bunların bilincinde olursak daha güzel atlatırız süreci