Dorukeda valla bizimki dimdik duruyo kafa ayak bacak 2 bucuk ayliktan beri masallah.. Guclu bir bebek suan 3 bucuk aylik ayaginin ustunde durmayi cok seviyor kafayi tutuyor ters yatirdigimda donuyor bizi nesleleri guzel takip ediyor sese donuyor oyuncaklarini tutuyor agzina felan gotuturuyor birde bu 2 gundur seyi farkettim salincaginda boyle dizlerini cekip birden kendini ittiriyor one dogru gidiyor😅😅💞
Gorenler Ataturk gibi dim dik diyorlar 😅❣️