Lornmslgmz Kizlar ne durumdasiniz sendormlar nasil gidio evde kucuk bi ergen kiz var bizim sanki neler yapiyo sizin minikler :)
Mirac_21032019 Lornmslgmz 23 oluyoruz bizde pek bi asabi bizimki ozgur ruhlu biseye kizmasin yerden yere atiyo kendini.😅
gulay_candemir Lornmslgmz Herşeye ağlama, sürekli yaramazlık, buzdolabı nin kapağı hiç kapanmıyor durumlar çok vahim vesselam 🤔
H1r4 22 küsür aylık bizdede durumlar aynı sürekli dışarı çıkmak istiyo happaa happaa diye ağlıyo 🙄 genel olarak istediği olmayınca kendini yerlere atıyo 🤦♀️
Lornmslgmz Herkesin durumu ayni bizimkide valla sinir krizlerine girio surekli ağlıyor bir gun bakiyorum.melek bir gun bakiyorum heyheyleri gelmis napcami sasirdim🙄