Aysekarakaya iyyim şükür, 4 doktora danıştım biri başlangıç dedi biri acele etmeye gerek yok dedi (memlekette tedavi olcam eşimin izni yok) biri biyopsi kolonoskopi yapıp hangi evrede öğrenmemiz lazım dedi diğeri de acil çağırıyor, belirtiler yeni başladı bende kanlı akıntı, adet olamama, vajina iç tarafında deri soyulması, ilişki sırası şiddetli ağrı