Ozbek42 merhaba, ben kızımda uzunca bir süre pişik problemi yaşadım. Başlarda hiçbir şey yoktu. Dönüşümlü olarak sudokrem , penaten, bübcshen (doğru mu yazdım bilmiyorum) kullanıyordum. Genelde sudo, kızarınca penaten, dışarıda bübshcen (kapağı güzel kapandığı için) kullanıyordum. Bi ara bunlara rağmen pişik olmaya başladı. Doktor hamazinc verdi. 1-2 hafta her şey iyi gibiydi ama bir anda artmaya başladı. İşin garip tarafı hamazinc ve çinko içeren bütün kremler daha çok kıZarttı. Doktor ile paylaştım, eser miktarda kortizon içeren bir krem ve mantar kremi verdi. (Forumda isimlerini pek duymadığım kremler ve başkasına zararı olabilir diye isim vermek istemiyorum) bu kremler biriki günde geçirdi. 2 hafta sonunda pişikten eser kalmadı. Şu an hiçbir pişik önleyici kullanmıyorum. Hafif kızarıklıklarda hametan sadece. Keşke başından beri böyle yapsaymışım. Bu arada ağır bi süt alerjisi diyeti yaptım belki geçmesinin onunla da ilgisi vardır.