Ozbek42 valla bizimde oldu 2 aylıkken neler denedim neler yok geçmedi oceral diye bir krem aldım akşam sabah sürdüm 3 günde geçti siz sürün demiyorum çünkü ben oğlumda kullanmıştım ona güvenerekten kızımada sürdüm baya tedirgin oldum bişey olurmu diye ama eczacı dostumuz du bişey olmaz korkma dedi bende sürdün
Ozbek42 ha birde hep yıkadım popoyu ama havada soğuk üşütmesin dikkat edin ben çok korktum üşütcek diye 15 gün geçmedi ondan sonra oceral kullanınca geçti çoğu hametan bahsetmişti başka postlar da bizde o işe yaramadı