Sarya_kus bende geçen hafta bu korkuyu yaşadım atlattık şükür. 6 günlükken 13 olmuştu 8 günlük tekrar baktılar 9 inmişti sürekli emzir 1.5 saati geçmesin uyandır altına yapmasından anlarsın zaten doysun güzel bide etkisi oldumu bilmiyorum ama 13 çıktıktan sonra iki gün birer kaşık hafif şekerli su vermiştim. İnşallah atlatırsınız hemen.