Kızlar 4 aylık olduk doktorumuz demir ilacı başladı. 2 gün verdim bunu 3. Gün verince oğlumda hazımsızlık başladı. Günde 5 6 kez kaka yapan oğlum dünden beri sürekli ağlıyor kaka yapamıyor. Zeytinyağı ile masaj yaptım vr yağdan ağzınada verdim. Ilık duş aldırdık ama hâlâ tık yok gaz çıkarıyor ıkınıyor ama gelmiyor. 5 6 kez kaka yapan çocugum yapamayınca iyice bunaldı. Napcam ben keşke vermeseydim ya😭