Seyma60 Kızım 3 bucuk aylık 1 saat ta da yarım saatte bir emmek istiyo emzryorum bende ama hemen cıkaryo o sütü de genelde 2 3 saate bi emzirlyomş bende bu kadar cok emzrnce sütüm de azalyo hiç birkmiyo ne yapamm lazım
Mom070 Seyma60 İlk zamanlar olsa bu kadar sık emmesi normal. Ama bence 3 aylık bebek için en azından bir zaman belirlemek daha iyi olacak.
Epifenomen-gkc Seyma60 bebekler sadece beslenmek için emmez güven ihtiyacı veya anne kokusu için de emer. Muhtemelen sizin kokunuzu arıyordur. Eğer emzik kullanmıyorsanız emzirmeden önce sütünüZü sağın memeyle oyalansın ben öyle yapıyordum
CigdemAslan Seyma60 Benim bebeğimde siaz az sık emiyor ve yarım saate bir 🙃.Doktor bana 2 saatte bir emzir dedi kusmaması için ama yapamadım ağlıyordu. Emzirdikten sonra biraz oyalıyordum kusmasın diye.Şuan 6 aylığız emme süresi uzadı az kusuyor.Ondan ilerledikçe düzelir.
Seyma60 Epifenomen-gkc canım onu da yaptım da o zman da ağluyo süt gelmeyince emzik de veriyorm ama yine de süt istiyo