Maliki Arkadasm dogum yaptı cuma gunu dogum yaptı aksam cumartesi aksam evde dus almış. Cok mu erken almıs duşunu bır skınti olurmu beklese miydi. Bir gun daha sezeryan snrası ne zaman alınır dus
Srhtzlyh Maliki bende sezaryen doğum yaptım doktorum ertesi gün ayakta duş alabilirsin dedi eve gelince aldım. Dikiş yerini keselemezse güzelce kurularsa bi sıkıntı olmaz😊
Deren_Hatun Maliki benim doktorum ertesi gün için duş alabilirsin dedi hastanedeydim ordan duşta al demişti ama ben korkmuştum 😅
Morcivert061 Maliki bende duş aldım hastaneden çıktıktan sonra ama ne olur ne olmaz ameliyat bantı yapıştırmıştım. Doktor ayakta duş alabilirsin demişti. Çok ıslanırsa dikişler hemen saç kurutmasıyla kurutmak mantıklı
homosapiens Maliki ben sezaryen oldugum gun hastanede aldim dus su gecirmez bant yapistirmislardi 2gun sonra banti cikardim yine aldim dus