eserea Canım ben doğduğundan beri molfix kullanıyodum çok memnundum, oğlum şuan 14 aylık 4 numara alıyorum. Diğer bezleri çok güzeldi yumuşacıktı hiç sızdırma olmadı ama 4 numaranın içi sertti içindeki o tanecikler. Sleepy kullandım şuan çok memnunum içi yumuşacık hiç sızdırma olmadı