Pembebeyzmavi 22 aylıkken kreşe başladı , hiç konuşmuyordu başladığında , şuan 3 bazen 4 kelimelik cümleler kurabiliyor , kendini ifade ettikçe bu tarz davranışları değişiyor hiç merak etmeyin , şuan çok ben merkezci yaşıyorlar , ama ne kadar çok yaşıtları İle birlikte zaman geçirirse okadar iyi oluyor , paylaşmayı öğrenmesi gerekiyor , mesela bir oyuncak var diyelim “ben soruyorum bunu arkadaşına vermek istermisin diye oda hayır benim diyor ” hiç ısrar etmiyorum peki ozaman hangi oyuncağı arkadaşına vermek istersin diye sorup seçenek sunuyorum , böyle böyle arkadaşları İle oyuncak paylaşmayı öğreniyor , tabi kreşin ilk zamanları sorunlar yaşanmadı değil , ısırmalar oluyor , yüzü çiziliyor bazen ama kreş grubu hep aynı yaş olduğu İçin onları normal karşılamak gerekiyor , yaklaşık 26 -27 aylık felan olduğumuzda konuşmanında iletmesi ile aştık diyebilirim