Mery-8 Ben de serum fizyolojik kullanıyorum. Doktor saat başı bile yapsan bir şey olmaz demişti. Ben öğle ve gece yatmadan önce yapıyorum. Gece yaptığımda serum fizyolojiği sıktıktan sonra aspiratörle de çekiyorum ki iyice temizlensin. Aspiratör yaparsanız günde bir kereden fazla yapmayın tahriş olmaması için. Ve öncedinde mutlaka serum fizyolojiği sıkın ki yumuşasın.İzotonik su da olabilir serum fizyolojik suyu da olur. Aynı işlevi görüyor. Sadece serum fizyolojik sıktığınızda şöyle yapılıyor : sırt üstü yatırıp burun deliklerine tazyikli şekilde sıkıyorsunuz. Sonra bebeği yüz üstü çevirip gaz çıkartır gibi aşağıdan yukarı sırtına vuruyorsunuz. O kadar çok salyalı su çıkıyor ki şaşırıyor insan. Solunum yolu temizleniyor böylece. Doktor osman gönülal İn uygulamalı vidyosunu izlemenizi tavsiye ederim