Misraninannesi Kızlar doğum yapalı 68 gün oldu. 35 güne kadar kanamam geldi 49. Gün adet oldum 1 hafta sürdü normal adet gördüm ve şimdi tekrar adet oldum başına böyle bişey gelen varmı normalmi acaba
Ftmsnny Misraninannesi 40 gün lohusa 50. Gün adetim gelmişti bir hafta sürmüştü. Sonra döngülerde gelmeye devam etti
Buse_ Misraninannesi benim de 20 gün arayla oldu internetten araştırdığıma göre normal bir durummuş malum hastaneler mikrop dolu kendin için olunca hemen doktora gidip soramıyorsun
Misraninannesi Ftmsnny döngü olarak daha adet olmama 11 gün var niye böyle erken oldum acaba normal midir
Buse_ Misraninannesi henüz 2. Olduğum yeni bitti pepapp diye uygulama kullanıyorum düzenli olmuş hali 17 mart gösteriyor bakalım
Oykununannesi Buse_ vala canm benim ilk 6.ayda geldi yilbasinda yani şubat bitti bak 2ay oldu gene yok. Rahimin toplanmasi hormonlarin duzene girmesi emzirme bünyeden bünyeye hersey farklilik gosteriyo.
CaglaGenc Doğum yaptıktan 7 ay sonra adet gördüm 2 gün leke şeklinde geldi daha gelmedi normalde bir hafta sürerdi ilk günler de şiddetli geçerdi. Bir sonraki ay nasıl olucak hep böyle mi devam edicek bilen var mı?